המלצות מיקסקלאוד – תקליטנים

החלק האחרון בהמלצות המיקסקלאוד יתמקד בספקי התוכן הטבעיים ביותר של האתר: התקליטנים (או בכל מי שלא הצלחתי לדחוס באף קטגוריה אחרת). זה נכון שהתרגלנו לקשר ישיר עם האמנים האהובים עלינו דרך רשתות חברתיות, אבל עם כל הכבוד לנוכחות של די ג'יי אהוב בטוויטר או בפייסבוק- חשבון המיקסקלאוד שלו הרבה יותר מעניין. אחד הפרופילים המוצלחים ביותר מבחינת מימוש פוטנציאל הפורמט הוא זה של קאט קמיסט. די ג'יי העל זנח את חשבון המיקסקלאוד לכמה שנים, וחזר לאחרונה בגדול עם תכנית עצמאית שבועית ארוכה ועמוסה שמשלבת מיקסים, ראיונות, תקליטים והקלטות נדירות במגוון נושאים. למשל, התכנית הזו שחוגגת יומולדת לחלוץ האלקטרוניקה המבריק ז'אן ז'אק פרי ותמיכה בצעדות הנשים ברחבי העולם.

או התכנית המדהימה שהוקלטה לזכרו של דיוויד אקסלרוד, כולל סיפורים אישיים מחברים קרובים ומיקסים שכוללים את השפעותיו הרבות על תרבות ההיפ הופ. באחד הסיפורים התגלה שאשתו של קאט קמיסט היתה המנהלת של ז'אן ז'אק פרי, ואשתו של די ג'יי שאדוו, חברו הצמוד של קאט קמיסט, היתה לתקופה המנהלת של דיוויד אקסלרוד.


אותו די ג'יי שאדוו חובק גם הוא עמוד במיקסקלאוד אבל הוא מתעדכן בפעמים נדירות. שאדוו הוא דוגמא מצוינת לתקליטן/ מפיק שהסטים שלו יותר מעניינים מההפקות שלו (האבחנה הזאת בולטת במיוחד בסט בן השעתיים שלו בביביסי אסנשיילז שמזעזע בחלקו הראשון, בו הוא מתמקד באלבומו האחרון, ומדהים בחלק השני המבוסס על היפ הופ נדיר), ושווה לסמן אותו ולו ליתר בטחון. גם למאדליב יש עמוד מיקסקלאוד שלא מתעדכן, אבל לפחות אפשר להקשיב בו לסדרת המיקסטייפים המוצלחת Mind Fusion.

עידן הוא אחד המפיקים האהובים עלי, ועל אלבומו המדהים Beauty & the Beat הפלאתי שבחים בעבר וכנראה אעשה זאת בעתיד. הוא תלמיד היפ הופ חרוץ ומוכשר ושולט לא רק בהפקה אלא גם בראפ ובתקלוט. לאחרונה הוא הצטרף למיקסקלאוד, ופרסם בו את המיקסטייפ המפורסם שלו שממקסס מגוון הפקות שהשתמשו בלופ המפורסם של הפאנקי דראמר. באמתחתו גם כמה תכניות רדיו, מיקסטייפים של ראפ מהיר וראפ מהאייטיז, אבל אלה מפוזרים ברשת ועוד לא זמינים בעמוד המיקסקלאוד שלו. נקווה שבקרוב המצב ישתנה.

סיפרתי והשתפכתי על הסט של HLMNSRA האיטלקי בפוסט אחר, וזו ההזדמנות להמליץ על חבר'ה איטלקים שדרכם נחשפתי אליו. "ביט סופ" מארגנים מגוון אירועים ומסיבות על טהרת הביטים במקומות מגניבים באיטליה. סוג של "תדר" איטלקי ומגניב, רק עם דגש על היפ הופ (ווקאלי ואינסטרומנטלי), ביטים, סול, ג'אז ופ'אנק.

[לא הספיק? יש אינדקס שלם של כל המלצות המיקסקלאוד!]

מחשבה אחת על “המלצות מיקסקלאוד – תקליטנים

  1. פינגבק: המלצות מיקסקלאוד – האינדקס | הלא קריטי

כתיבת תגובה